Monday, September 23, 2019

Jake Hough, 9.23.19--week 61


"The surprising detail of a nose shadow"

SZZZZZZZZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAA MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINDEEEEEEEEEEEEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

I have had the chance to learn a valuable lesson of loyalty to the Lord. Most people think that loyalty is sticking to your word, being there when you say you will, and helping your friends when they need it. These are indeed all the tell tale signs of a loyal person. But there is an extra dimension to this concept of loyalty. To be loyal to someone like the Lord requires integrity, doing what you say you will do because it would make him happy and help him. It requires being there for Him when you don't even think you can be there, doing the things you are supposed to do, when you are supposed to, so He may work miracles through you. And it means doing all of this not just because you were told to, but because you want to from your heart.

This week was filled with things that happened, but 3 are...

1. I went fishing with an old returned missionary friend at a local pond. We got up at about 5:15, packed up, and went to the lake. It was pitch black outside right before the sun began to rise, and we were throwing that fishing line out in the pitch black, but it was a fun experience, being out in nature and taking in God's creations. We both caught 2 fish haha! It was a successful trip!

2. I went to shadow (or follow around) a surgeon from my dad's ENT clinic, and though I couldn't do any procedure or anything like that, I got to watch this man work and help others on a one to one basis, taking the time to listen, and assess their needs and make them feel comfortable with the options moving forward. I had never learned so much from such a quiet man than I did then. His demeanor, the calm and relaxed way he carried himself, the soft tone he used with the patients, and the way he made them feel special and cared for from the get go was very inspiring to me, and makes me want to be a surgeon even more than ever. I felt an energy while in there just for about 3 hours following and watching.

3. I got a text from my mom friday, and I could not believe what I saw. My friend from before my mission and his 3 younger siblings were going to be BAPTIZED that night!! I had never felt such awe, respect, joy, and love towards my God than I did in that moment. The goodness not just to hear, but to witness my friend and his families baptism, while here for a short period of time and to be able to stand in on the confirmation is nothing short of miraculous. I feel as to glory in the goodness of my God for giving me the opportunity and privilege to be at 2 of my friends baptisms while being home. I can't in words describe fully the joy that those two moments gave me. it's too much haha!

Have a great week y'all!

Szeretlek Benneteket!

Jake



SZZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAA   MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINDEEEEEEEEEEEEENKIIIIIII!!!!!!!

Volt lehetőségem arra, hogy tanuljam ertékes leckét az Úrnak hűségéről. Sokan vannak akik úgy hisznek, hogy a hűség azt jelenti, hogy állsz minden szavadnál, hogy ott leszel amikor mondod, és a barátodnak segitő pillanatban ott vagy. Igen, ezek nagyon jo jelek hűséges emeberknek, de van egy másik dimenzió a hűség gondolkodásában. Hűségesnek lenni az Urnak feddhetetlenséget igényel, téve azt amit mondasz mert tenné boldoggá az Urt. Igényeli, hogz ott legyél érte amikor te nem szerinted az lehet, hogy ott lehetnél, téve azokat a dolgokat amiket kéne tenned, amikor kéne, hogy műveljen csodákat általad. És jelenti, hogy teszed mindezt mert akarsz, és jön a szivedből az a benned lévő vágy.

Ez a hét eltöltött volt dolgokkal amit történt, pedig itt van a nagy három...

Mentem horgászni régi visszatért misszionáriusi barátommal egy helyi tónál. Felkeltünk 5:15, kipákoltunk, és mentünk a tóra (elfelejtettem hogy használni a tó szo végrészekkel, bocsánatot kérek haha!) Teljesen sötét volt, és dobtuk a horgászi vonalt a teljes sötétségbe, de nagyon jó tapasztalat volt, lévén kint az Isten teremtéseiben. Mindkettönk megkaptunk 2 halat haha! Sikeres élmény volt!

Árnyékezni mentem (vagy követtem körül) apáim ENT klinikáján lévő sebészt, és annak ellenére nem tudtam semmilyen eljárást vagy ilyesmit, figyelnem kellett, hogy ez az ember dolgozik és segítsen másoknak egy-egy alapon, figyelembe véve az idejét meghallgatni és kényelmesebbé tenni a lehetőségeket elöttük. Soha nem tanultam annyit egy ilyen csendes embertől, mint akkor. Az ő viselkedése, a nyugodt és nyugodt módja, amellyel magát vitte, a lágy hangzás, amelyet a betegekkel szokott viselni, és az, hogy miként érezte magát különlegesnek és gondoskodott neki az útközben, nagyon inspiráló volt számomra, és arra tett engem, hogy sebész legyek még jobban, mint valaha. Nagyon nagy energiát éreztem, miközben ott voltam, csak körülbelül 3 órán keresztül követtem és figyeltem.

Kaptam egy SMS-t anyámtól pénteken, és nem tudtam elhinni, amit láttam. Misszióm előtti barátom és 3 fiatalabb testvére azon az estén keresztelkedni fog !! Soha nem éreztem ilyen félelmet, tiszteletet, örömöt és szeretetet Istenem iránt, mint abban a pillanatban. Az a jó, hogy nem csak hallom, hanem tanúja voltam a barátomnak és családtagjainak a keresztelésnek, miközben itt tartózkodok egy rövid ideig texaszban.  És képes voltam maradni a konfirmálásában, csupán csodálatos volt. Dicsérem Istenem jóságát, hogy lehetőséget és kiváltságot adtott nekem, hogy otthon lehessem két barátom keresztelésénél. Szóval nem tudom teljesen leírni azt az örömöt, amelyet ez a két pillanat adott nekem. túl sok haha!

Remélem, hogy jó lesz jövő hetetek!

Szeretlek Benneteket!

Jake
My great friend getting baptized!!
 a nagyszerű barátom!!
The hurricane (tropical storm Imelda) this week
Hurikán ebben a hétben 
Pretty rainbow!
Szép szivárvány!

Fishing Trip!!
Horgászi indulás!!

No comments: